torsdag 15 oktober 2009

Tordag.

Har inte bloggat igen, fast jag sa att jag skulle. =( Men det e ju ingen annan som upptaderar sina bloggar heller så då är det ju ingen roligt.
Igår var jag S och vanessa till hovdestalund på en promenad, "hälsa" på släkt och vänner om man kan säga så?.
Idag så var det dags för izabelles första dagis kort roligt roligt. Får hoppas att frisyren håller. =)
Har tvättat, diskat och tråkat med allt idag. Tänkte om jag ska ta en promenad hem till pappa idag och hälsa på gubben.
I helgen så ska jag ta och umgås med Min kusin janita fredag el lördag får se, blev hemma förra helgen, fast jag blev bjuden på fest men hade inte lust alls att gå. Så nu tar jag min helg och gör nått av det, Så vad kan bli bättre än att umgås me Janitaaaah =). Ser fram emot lite skvaller och skratt. å
Har inte gjort så mycket annat än kollat på filmer och daddat med barnen.
Ha en bra dag allesammans! a

Inga kommentarer: