onsdag 6 oktober 2010

sökande arbetslös...=)

Japp, det bästa valet jag gjort utan alls må dåligt av :) Sa upp mig från arbetet som inte va alls nånting för mig, ljuga för folk genom luren när dom vet själva att det inte e sant det jag säger, nej tack... pinsamt och skabbigt ingen klass överhuvudtaget. Så nu är det bara att börja plugga då eller söka jobb absolut innan jag vet om jag kommer in eller inte. =)
flytten närmar sig, har packat det mesta ur skåp och garderober och sånt.
Vill åka till källsorteringen, ska kastas lite saker, sen IKEA men ikea får vänta tills jag flyttat sakerna dit. Då blir det ett nytt vardagsrumsbord, smalt data bord och lite annat. :)
Har även blivit faster till en liten Timo, och barnen fått sin första kusin :)Kul.
Och så har jag hunnit med och handla lite julklappar till barnen annars blir det i sista stund som vanligt inte kul då jag ordnar all matlagning och allt. självvalt och väldigt kul och göra det till så många.
oj oj inte jul än för fan nu får jag sluta!!!
Nää, nu snart kommer min kaffekompis alexandra.! Ha d!!!

1 kommentar:

Angelica sa...

Ja,det är tyvär Niklas ex som han har barn ihop med. Hon är så äckligt svartsjuk och gör allt för att Casper ska bort ur Niklas liv och för att jag och Niklas ska gå ifrån varandra.
Hon kommer med tomma hotelser och kallar mig både det ena och det andra.

Men hon ska få veta vem hon har börjat snacka skit om!
Vänta bara!