tisdag 10 maj 2011

alldeles för länge sen...

Jag bloggat, riktigt lång tid nu, har inte varit ut på internet än o kollat min hotmail som e viktigaste när det gäller jobbsökandet, nu har jag ju visserligen jobb som jag går så gärna till varje morgon efter jag lämnat mina goa barn på dagis ända till vallby, då dock det kommer ändras till augusti då dom förflyttas hit utanför mitt hus på det dagiset. men efter jag sett o kollat efter så verkar det helt kaos till det dom sitter på idag hoppas det går bra lr så ändrar jag bums till finska på hammarby. Då dom lär disiplin o respekt.
istället för att gå o gapa hela dagarna. men men...
vanessa har just fyllt 2 år 6 dagar sen, hade kalas, hon fick cyckel, sparkcykel o massa sandleksaker o lite till sparandet. hon var helt nöjd o det var en underbar dag, izabelle var på koutsläpp med far sin o kollade på kor sen var det kalas.
Har gjort om i hemmet så nu det äntligen som jag vill ha det, lite dyrt blev det men små saker kostar för att göra en förändring det med.
ja ja nog om det, har en så härlig vår o sommar hittills vill inte förstöra det å sitta hemma hela dagarna framför datan då jag kan ta vara på mina barn o mig själv, o bli solbrun o lycklig istället :P ta ataaaa!!!!!

1 kommentar:

Me sa...

tjena bruttan!!!
tänk 2 år redan....snabbt tiden går :/
men jag vill ju att du ska blogga så jag har nåt att läsa på mina långa ändlösa dagar..hehehehe
puss o kram