onsdag 27 januari 2010

betalar

Räkningar, och sen ner spänna bilbarnstolen på plats och åka och storhandla, innan det är dags att hämta izabelle på dagis. Sen blir det städa till lite här hemma. Ska bjuda på tårta till gamlingarna på fredag på dagen på kvällen så blir det Tjejerna som kommer och så ska jag komma på nånting att laga, tror jag vet redan. Får se vart kvällen tar oss någonstans, S stannar hemma med barnen så får jag komma ut och ha trevligt =).
I morgon tänkte jag gå till mimer office och ta och fixa plus val till mina skåpsluckor här hemma. Trivs inte alls i mitt kök. varför ha det fult när man kan ha det fint?haha. Sen tänkte jag ta en diskmaskin på det, nu när jag inte behöver en tvätt maskin. och disk blir det i detta hushåll. vet inte hur det går till...=).

o så drar jag o S o barnen i sep-okt till ett varmt land!nått att se fram emot!!!

Inga kommentarer: