söndag 10 januari 2010

izzy 2år

Igår blev våran lilla prinsessa hela 2 år, =) Idag blir det kalas, folk kommer ramla in om 1 timme blir tårta och allting till =).
Vanessa kryper här hemma och fort går det går inte att lämna ur siktet 1 sek...
I morgon är det tillbaka till vardagen efter julen och allt.. SKÖNT säger jag, det blir dagis för izzy igen men det är bara 3 timmar om dagen nu. Men dit ska hon för att komma hemifrån och leka lite det gör mycket. Själv tänkte jag dra ner på stan efter lämnat tösen och ta med mig vanessa måste till forex och växla lite pengar och så ska jag möta Jenny så kanske vi tar en fika eller så.
Nytt år nu, Ska bli andra bullar detta år och jag mår hur bra som helst!!!Är lycklig som fan och det blir ju bara bättre när solen skiner som den gör idag. Längtar till våren och sommaren!
Fyller 25År i slutet av månaden också, tänkte ta mitt gäng och bjuda dom på en helkväll =) ska bli kul bara VIP haha. Har redan bestämt för vilka ska med till hemliga partyt. redan bjudna =) puss på er alla där ute.!
//Miiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah =))))))

Inga kommentarer: