söndag 7 november 2010

söndag!

nu har jag landat sen 12 dar sen men ialf...
i min nya lägenhet och mitt nya liv med mina två prinsessor, det e fixat d mesta här, men mitt sovrum e d fullt av lådor mot väggarna än, som ska tömmas och lämnas ner i källarn idag :)
börjar plugga slutet av månaden och det känns så bra :) hoppas att det går bra o barnen inte är så sjuka som dom varit en period här. har även varit på möte på dagiset här där dom e på kö, det kan ta en längre tid för dom att få komma in för det e ganska så fullt just nu, men dom e högt upp på listan sa dom. :) men jag har gått varje morgon och lämnat o hämtat på vallby så jag får ganska bra med motion :) O mig gör det inget, gillar ju att gå hellre det än att ta bussen :)
Och när skolan börjar och allt börjar röra på sig så ska jag ta mig an en till sak men än så länge är det hemligt :)
idag ska jag ta mitt bleka ansikte och gå o sola lite solarium medans barnen ska träffa deras pappa. Hoppas d blir nå färg på mig :)
Ha d gött!

1 kommentar:

Anonym sa...

tjena bruden...låter fin fint med solningen..skulle sj behöva sola...ett riktig blek ar*le har man blivit....Pussttt jobbigt att gå ända dit varje morgon...men tummen upp för dej....riktigt bra med motion iallafall...///tessi