måndag 6 december 2010

En månad sen...

Ja, det är 1 månad sen jag bloggat sist, har tänkt och gjort det men annat har jämt kommit emellan.
Har just nu hjärnan på högvarv. Förra veckan så var det min jobbigaste vecka som ensamstående, Det var veckan jag började plugga och barnen var i 40 graders feber.
Men nu har jag klarat det, Gjorde mitt prov till slut en timme innan det tiden gått över. då va kl 23 i går kväll. Suttit mitt på nätterna med matteböckerna i helgen och haft sån huvudvärk.
jag ligger efter med en vecka kan man säga :( Inte kul alls.
Tur att jag valde matten som min första kurs, det är det svåraste jag vet.
Så idag tog jag barnen lämna på dagis själv åkte jag ner på stan o handla lite kläder åt mig sj, blev ett par jeans, tröja underkläder och en ny platt-tång :D
Sen åkte jag hem till nadja på kopp kaffe och pratade av oss lite.
Kommer hem och plockar lite kastar in tvätt, följer med pappa min och avlivar katten :(, sen hem till farbror och fika lite till.
Hämta barnen, såg bror min en kort stund, mamma kom på fika och lämnade av presenter från cran canaria och så hade mormor skickat med ett julkort från cran canaria haha, men det vet vi alla vad d innehöll... :) Hon e snäll hon.
I morgon blir d hård plugga till på fredag för då tänkte jag skicka in provet för på lördag är jag bjuden på Mausis och hans tjejs inflyttningsfest, och det ska jag gå på, har haft möjlighet till barnvakt flera helger i rad men annat har kommit emellan, barnen blivit sjuka eller så har jag bara inte orkat gjort nått. så nu har jag sparat mig tills nånting trevligt händer. Ser fram emot att träffa lite kul folk :)
Har väl inte gjort så mkt, inte mer än vardagligt haha.
i morgon blir det pulkabacken med nadja och hennes dotter I och mina flickor efter jag hämtat dem på dagis.
Och lite fika på det, ända man gör om dagarna, e ju fika fika fika och kakkla skit :) det e najsigt det med :D aaa just ja får ju inte glömma, blir en liten solning innan jag sätter mig med böckerna i morrn :)

Inga kommentarer: