söndag 19 december 2010

Måndag!

Uppe med tuppen idag, mkt ovanligt då jag vill gärna o ligga och dra i sängen, för att sedan somna om :) Men icke idag.
Igår hämta ja ut min nya vagn den e såå sjukt bra. Ska bli att provtesta den om en timme då kl e 7 och dags att börja röra sig till dagis.
Sedan bär det iväg att sola och sen iväg o handla julklappar med barnens pappa.
Har handlat det mesta, barnens julklappar är så gott som klara men man kan ju alltid hitta mer :)
Och julafton närmar sig med stormsteg, det blir att fira här hemma med barnen, min brors familj och så kommer mamma med sin karl och så kommer pappa.
Efter vårat firande så lämnar jag barnen till huset här brevid, hem till deras farmor så får deras pappa och den sidan av släkten också lite jul med barn & barnbarnen.
Nyår kommer bli lungt, packar ihop mina barn och åker till hallsta och firar med mamma. =).
Och så får jag lära henne hur facebook funkar så slipper hon ringa mig varje gång hon ska logga in på stället. Och undra varför tangenterna inte kommer i ordningen som...A B C D...osv hahaha, eller att hennes pil försvinner ur skärmen o så hittar hon den o så försvinner den igen, fan aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv.! Haha. Ha det gött allesammans.

Inga kommentarer: