tisdag 11 januari 2011

Tisdag

Nu är nyår o jul o allt tråk över, har börjt gilla sommaren mer och mer, dels för det tar en sån J-vla tid och klä på två trotsiga flickor på mornarna till dagis vid en 7 tiden :) Men idag är båda hostiga och lite i feber så dom är hemma.
Izabelle fyllde år i söndags, hade kalas först på fredan för deras pappas sida och på söndag för min sida, hehe. Så nu är flickan 3 år.
Skulle haft mitt muntliga matte prov i går, då va barnens pappa här för att hålla ställningarna medans jag skulle göra provet men mic o kontakten mellan mig o lärararen funka inte som d skulle så skulle göra det kl 21 på kvällen men då funkade inte hörlurarna på hennes, haha. så får ta det på fredag bokar en data på skolan då, så allt går rätt till.
Min engelska har börjat nu men skolan hade gjort fel och inte skrivit in det på mina kurser, så böckerna kommer hem förnst på fredag eller så, får rå plugga då.
På lördag ska jag på en grej kan jag inte skriva här :)
Har umgåtts med alexandra ganska mkt nu när hon varit på besök från småland drukit kaffe och snackat skit o skrattat ganska mkt, bra för själen hehe.
har inte hunnit använda mitt solkort/gymkort på oxen som jag fick av min snälla broder i julklapp, får se om Barnens Paps kan ta barnen efter jobbet nån dag så jag kan sola lite, har inte solat sen dan innan julafton så man börjar blekna bort igen.
Fyller 26 om 2 veckor också, ush. Känns inte att jag fyller 26!
Men men, Önskar mig en tatuering!!Denna gång skulle jag göra vanessa på andra handleden, så finns det nån givmild person där ute som vill ge mig det?? Hahaha.inte snällt o ha ett barns namn bara ju. :/
Jag har mina aningar vad jag kommer få, det e skitbra men säger inget än innan jag vet exakt hihihi.
egentligen ska jag inte ha ett skit, jag e inget barn längre. O så fyller man inte jämna siffror heller så.
aja, sitter och dricker en kopp kaffe här nu, izabelle tittar på pippi, o vanessa sitter mitt emot mig och sätter muuuums på läpparna (Läppstift) muuums har dom fått från maria montezami.
nä nu vet ja inte vad vi ska göra! Uttråkade! Ut kan man inte heller gå, för då blir vanessa mer sjuk brukar vara så, får gå en promenad sen men senare.
hej hej!

Inga kommentarer: