söndag 30 januari 2011

Jahapp !















Igen har jag inte bloggat på många dagar/veckor.









Har haft "fullt" upp, har varit på busborgen, lite bio och så.









I torsdags va Tessi med barnen och hälsade på. Fick se lilla santino för första gången, jätte söt!









På fredagen åkte jag själv hem till bror och hans familj och fick pussa på lilla Timo :), Då barnen umgicks med deras pappa. Lördag soffhäng hela dagen, va ba till affären och handla massa kalorier. Kom hem för ett tag sen från Fd Svärmor, va förbi och fikade där och barnen fick leka av sig liten stund me farbröderna. Nu sover barnen ialf.









I morgon måste jag planera min dag, har masssooor att göra får lite halvt panik men det ska nog gå.









På Tisdag så blir det och hjälpa pappa och flytta och va hans smakråd till allt nytt som ska inhandlas, det e ju kul!:)









ja ja, nu vette fan va ja ska gö, glo film eller diska?


















Här kommer d lite bilder från möhippan.
Emelie, och i bakgrunden (dansar vi?) hehe..



Madde, jag, janita, och heidi.




orkar inte kasta upp alla bilder, men det va en förfest hos carro och avslutades på BMB ;)



Inga kommentarer: