måndag 24 augusti 2009

-DayCare-

Idag så var det min tur att inskola Izabelle på dagiset.
Det gick jätte bra, hon har varit där tre dagar sammanlagt och i morgon är det dags för mig att lämna henne på morgonen och vara kvar ett litet tag för att sen gå hem och sen hämta henne, antingen att dom ringer och det kanske inte fungerade så snabbt eller att det går jätte bra så kan hon vara där dom timmarna vi fått för att ha henne där. Men det känns skönt iallafall.
Det är väl det ända som händer denna vecka, förutom att jag ska till hallsta och lämna nycklarna och hämta ut ett paket till Stefan som kommit dit.
Och på torsdag tänkte jag få färg på fingrarna och vi ska ta och fixa tapeter och väggar och allt annat här. =) Sen på fredag ska jag på födelsedags fest som jag sååå mkt ser fram emot =D Ha det gött!

Inga kommentarer: