onsdag 26 augusti 2009

Syskonvagn.

Det ska handlas idag.. allt från syskonvagn till penslar.. hehe. Så nu har jag betalat alla mina räkningar så här på morgon kvisten, men kan säga att det gör jag jämt. Direkt när pengarna e på kontot och jag slår upp ögonen så ska allt betalas bort då mår jag bättre sen hehe.

Ja. och izabelle lämnades på dagiset sj igår, idag är izabelle sjuk för första gången i sitt liv. Jätte snuvig och torrhostan från H*vetet, så hon har vaknat till och från i natt.. stackarn. Så idag är hon hemma.

Idag ska jag till hallsta hem till morsan och förbi gamla lägenheten för att ta ner mina lampor jag glömt.... suck!Så jobbigt.

Sen åka och storhandla, sen till bolaget för i morgon ska jag på fest! =D Skönt att träffa kompisarna och bara vara och inte tänka på vad som ska göras.

Kära S stannar hemma med barnen, men han ska ha besök av en polare så d blir väl att dom sitter o lirar ps3 här hemma.

Just ja och idag ska jag och S ta och fixa här hemma va skööönt, men får se hur lång tid det kommer att ta, ena hänger i benet den andre skricker att få komma upp. =D men det löser nog sig, det gör det alltid. ! KRaaamis

Inga kommentarer: