tisdag 25 augusti 2009

Ingen som bloggar?

Vad alla har blivit tråkiga, äntligen nu när man fått igång internet så är det inget att läsa, då menar jag bloggar.. ingen verkar uppdatera nånting.. inte för jag är så intressant att läsa om så snackar vi inte om mig nu, nu får ni ta och BLOGGA! (Okej?) =D

Just nu sitter jag med färgen i håret, har varit i hallsta idag och hämtat ut paket, vart på dagis med izzy lämnade henne där själv ett par timmar..och det hade gått jätte bra. Så i morgon så ska vi testa att lämna henne på morgonen och komma och hämta henne efter lunchen. Har även fixat regnkläder till tösen.

På torsdag ska jag och Älsklingo ner på stan och kolla lite om vi hinner med det, ska storhandla och även hinna handla färg o tapeter med morsan under dagen.. och titta efter en födelsedags present till Väninnan som fyller år i helgen och ska bjuda på lite party hemma hos henne.

Nä nu snart ska jag tvätta ur håret och ta o kamma mej. =) Sen blir det kvällsmacka och lasta sig framför tv rutan för i kväll kommer the real desperat housewifes på kanal 5, inte missat ett ända avsnitt..tråkigt.. men sant OK?
Ha en trevlig kväll... Om det nu är nån som läser?=)





Inga kommentarer: