lördag 13 februari 2010

Lördag 13/2-2010

Hejsan!

I Torsdags var jag på en dejt med Tessi som man annars inte träffar så ofta, så tog tid till mig och raskade ner på Bingot hon är på och spelar på Torsdagar, kan ju säga att det var skitans kul haha, Va så inne i det att ville ställa mig o ropa BINGO! innan jag ens vunnit nått..haha, Och nej jag vann inget =( Men hoppas att jag gör det nästa gång för det kommer att bli en till gång jag drar mig dit hehe eller hur Tessi?=))

I går Fredag så var vi till busborgen jag och stefan med barnen. Var kul som alltid, fast jag satt mest med Vanessa i lilla babyhörnan och lekte med henne i bollhavet medans S och Izzy sprang upp o ner ner och upp för fulla muggar, den ena svettigare än den andra haha, Skulle ha haft besök av Alexandra efter busborgen men det blev så sent och jag blev så trött så får ta det nån annan dag?=). Skulle ha kollat på twillight - new moon, men somnade blir väl idag man kollar på den då. Fast glodde på en film igår ruskiiiigt bra case 39, värd att se!.

Nä nu ska jag lägga ner data och vara lite social här hemma. hejppa!

Inga kommentarer: