torsdag 25 februari 2010

torsdag redan...

har inte hunnit uppdatera bloggen på ca 5 dagar inte så att jag glömt det men varje gång jag har tänkt att göra det så har jag kommit på att göra annat =)
Nu har jag bakat bullar hela morgonen så det luktar i hela huset =) Gött ska det bli.
Har inte gjort så mycket förrutom att rensat och kastat massa skit, nu när solen skinner så är det ju vårstädning som gäller, men här kan jag inte göra allt på en dag för ungarna behöver uppmärksamhet hela tiden på dygnet, och sover?, då är jag redan slut så orkar inte mer än slänga mig i soffan och kolla på gamla repriser.=).
Skrållan flyttade aldrig hit, hann få en tankeställare det är redan jobbigt att lyckas få barnvakt till 2 barn om inte åt 2 barn och en vovvsing lite väl mycket, så la egot på hyllan och lät min smarta hjärna tänka. ska inte ha några djur och absolut inte om man har tankar till att resa o sånt i framtiden, djur kan man ha om man bor i hus tycker jag med en liten trädgård el så men inte inne i stan. mitt tycke!. så jag slänger upp en bild på blocket o hoppas på att nån gamling tar henne till sig, helst en pensionär som är hemma som har all sin tid åt lillen.
I morgon så blir det storhandla med morsan sen blir det Avatar som jag ska ladda ner o kasta oss i soffan när ungarna sover och glo på den! kom aldrig i väg på bio så får ha bio hemma tur att man har en större tv då. nä nu ska jag betala lite räkningar, kasta in en maskin tvätt och äta bullar med nessan..puss!

Inga kommentarer: