onsdag 17 februari 2010

Onsdag 17 Februari.


Har inte bloggat på några dagar, Testade att blogga från nya mobben men gav upp så mycket knappar man ska trycka på skulle tagit h-vetes tid det där hehe. Tack alexandra för jag fick din laddare du är guld värd!=)Nu har jag en bra lur som funkar som bara den =).
I måndags va Petrilainen på besök över en kopp kaffe och senaste dagarna har alexandra vart här och fikat, haft det trevligt och fått skratta mycket.
Och idag kom mamma på morgonkvisten och drack morgon kaffe med mig, så behövde jag inte packa med mig vanessa för att lämna izzy på dagis såå skönt så det blev med pulka idag. =).
Imorgon ska jag till sjukhuset på efterkoll, men måste kanske omboka den för ska vara på ett annat ställe nästan samma tid eller om jag försöker hinna med båda, kanske kan lyckas =).
Och på fredag blir det busborgen igen, bra för barnen att se och leka med andra barn när man inte känner nån som har i samma ålder och plus att dom blir ju glada av det, glada barn = Glatt liv.. hehe. Så är dom kanske helt slut på lördag när deras mormor ska komma och vara barnvakt, medans vi ska på bio och kolla på Avatar..och käka efter eller före på kinan.
Nä nu ska jag avsluta här och ringa A innan vanessa vaknar och berätta att jag fixat jobb till henne.. visst är jag snäll?=) Hahaha.
O just ja.. Nästa månad börjar jag träna det ska bli så najs så innan sommaren är jag pigg o fressh hahahaha. Och så måste jag till länsstyrelsen nästa vecka och ansöka om svenskmedborgarskap, ja ni hörde rätt, jag ska bli landsförrädare hehe.. Men det blir lättare och fixa pass då slipper åka ända till STHLM för att göra det, plus att izabelle e svensk och så är vanessa finsk, det blir så mkt krångel hehe. Så sen i sommar får se om det blir en resa till spaniens fina gran canaria.. men det tror jag!=D.
Pussar och kramar!

Inga kommentarer: