tisdag 9 mars 2010

Gud

så länge sen det var jag bloggade sist.! Ska bättra mig nu!
Sitter här med en kopp kaffe och lämnat izzy på dagis och vanessa ville sova mer så det är tyst och skönt här hemma. Igår var jag och stefan och barnen på en promenad gick i 2 1/2 timme, men det var skönt och var helt slut i kroppen när man kom hem. I helgen så var det fredags mys med bara jag och barnen, sen på lördag kom mamma med vovven Ami från hallsta och satt barnvakt åt bebberna =).

Gick hem till jenny på lite förfest jag jenny och sofie sen bar det av till Harrys på stan , där jenny skulle träffa sin kusin och där jag träffade min oxå som bor i sthlm igentligen aja..kan säga att det var en rolig kväll ialf. Men på söndag mådde man bajs rent ut sagt, S kom hem till mig efter en helg i sala och vi kollade på New moon så j-vla bra hoppas att det kommer en uppföljare! =).

Idag är det emilios födelsedag, tessis lilla son börjar bli stor kille hela 5 år. Va tiden går fort, satt och tänkte att Vanessa fyller ju redan 1 snart oxå om mindre än 2 månader =)).Hon har fått 7 tänder så gulligt och äter på allt mindre kul haha. Och så älskar hon stå o glutta. Min bebis är snart ingen bebis...buhuuu hahaha. aja aska runda av det här nu.! Bloggar i kväll el i morgon igen hehe. Kramar

Inga kommentarer: