tisdag 30 mars 2010

Är det bara jag som vetat??

Är det bara jag som vetat att Ricky martin är bög?.
Asså, det kan ju inte vara en världsnyhet..
Jag har alltid vetat det...
eller jag har trott det...
Men visserligen kom gårdagens nyheter idag, och jag tänkte va fan pryder dom den där slisket på första sidorna i världens tidning när det finns viktigare saker som sker, och inte har redan skett..ok, han är bög. alla visste det någonstans eller? är jag synsk? hahaha.. så roligt bara trodde att det var gammal nyhet men men, ialf har idag varit på påskfika på izzyz dagis det var trevligt att kukkelura med andra föräldrar och äta bullar som barnen gjort.. får väl en släng av magsjuka på köpet eller en mindre överaskning kanske skedde i bullen snor el nå..hahaha urk.
Gjorde lite kyckling gryta efter det, käkade sen gick vi på en lång promenad med barnen. Har städat och cleanat o donat så är det skönare att vakna på morgonen.. Hihi. I kväll blir det andra avsnittet av CSI -triologin på tv.. va skit bra igår måste följa den idag och i morgon med.. Med glass självklart. =) Nu ligger vanessa och sover och izzy läser bok med pappa så sj ska jag kasta in mig i varm dusch skrubba bort allt sand jag fått i håret efter nån gubbe tog intiativ och orkade inte vänta på att kvarteret sköter sopningen av gruset efter vintern, och sopade så att man andades ett år av damm...
Hejppa.

Inga kommentarer: