onsdag 24 mars 2010

Bloggtorka

Ja, verkligen har det varit blogtorka här åt.. hehe.
har inte hänt speciellt mycket, förra helgen gick åt att flytta hit nya sängen och nya soffor...blev så nice!!, köpte dom av Brorsan min, för han ska flytta hem till sin tjej då dom ska få barn i sommar och jag blir faster, så kul =)!!
Izabelle är på dagis och vanessa sover lite grann.. Jag och S har kollat på wallander-vålnaden, men som vanligt kollar jag aldrig klart helt hehe, så nu sitter jag här och glor runt och kom på att jag faktiskt har en blogg som jag kan uppdatera ibland =).
Ska även få ny kyl o frys och så har dom gjort lite småfix överallt, fick tummen ur arslet och bad dom komma. =D.
I morgon blir det storhandla=tråkigt, men ska även gå o kolla med S på stan efter nya skor och så.. Får se om vi köper hemma bio systemet vi är sugna på. Vore schysst för den vi beställde förrut funkade ju inte och fick skicka tillbaka Blääää.Urk.
Solen skiner idag gör att man blir på bra humör!Och till helgen blir det lungt igen ska väl ta en sväng om på stan och käka kina eller nått sånt och ta en dag till busborgen.
Ska boka tid för klippning oxå hoppas det blir najs.. =).
Ha det braaaiiight!

Inga kommentarer: