onsdag 31 mars 2010

Fullmåne

Sitter här framför datan o dricker cup of soup - gulash och bröd, mmm.. haha.
Igår kväll när jag stog på balkongen såg jag att det var fullmåne jag sa att ikväll kommer det vara mkt bråk eller hända saker, oftast gör det ju vid fullmåne har jag hört och det stämmer ju kanske ett mord, ett knivhugg b.la. Då vet man vid nästa måne att stanna hemma om man ska ut på äventyr.
Mamma väckte oss i morse genom att plinga 1000 ggr på dörren halv 7 på morgonen haha. tur det hade glömt att ställa klockan. hon kom med nya bilbarnstolar både till izabelle och vanessa.
Så min mini tvini får brorsan ta när de får sin baby i sommar.
Idag ska vi till nisses, ska kolla lite grann, är sugen på att köpa nya köksmöbler, likadant som vi har matsalsbordet med stolarna fast mindre och med skinn så det är lätt att torka av för barn spiller ju konstant, om inte det så en själv. =)
Påsk afton närmar sig, blir påskmiddag här hemma. Gött gött... fast inte med Julmat som alla andra hahaha tycker det är julens grej, inte kan väl påskbordet vara av samma?. som julmust o påskmust, Julmust går bra, men det har man nyligen druckit i jul så varför längta tillbaka nu när snön äntligen börjar smälta?.
Aaa, alla lever vi olika.
Kram

1 kommentar:

Me sa...

LÅter gott med påskmat, jag ska nog dra till morsan och käka lite...hehehe...jag e så lat så jag pallar inte laga.

kram kram