torsdag 1 april 2010

Skärtorsdag/ och april april...

Pappa var på fika och fixade pluppar till tvättmaskinen så den står stadigt, fast det gjorde det innan men pappa är pappa... allt ska va perfekt =) Hade det trevligt många skratt och mycket snack =). sen var det dags med min shopaholic mamma åka o göra det hon är bäst på shoppa så klart =).Köpte ett par likadana byxor till vanessa och izzy, och lite smått o gott hem. Kollade på ett bord och stolar som jag ska ta och inhandla det är ett svartbord med svarta stolar och benen är av valnöt om jag minns rätt... kommer bli najs najs, och denna månad ska jag ta o tapetsera köket det blir svart med svarta blad lixom =)) Och till sommar ska jag ta plusval till köks luckorna, bäst att vänta för det har kommit in kakel nu oxå, ska ha d svart eller grått =).
Solen kom fram precis Va glad man blir, det springer påskkärringar och plingar... Ush. det kan jag leva utan hahah massa Tiggare hehe=) mina barn ska inte behöva springa hos grannarna efter lite godis, vem vet vad dom har haft på händerna o sen ger dom vidare... kanske lång sökt men sån e jag bara... Det bästa för mina barn, not secondhand shiaat. Peace!

Inga kommentarer: