lördag 10 april 2010

Lördag

Sitter och lyssnar på hoffmaestro-chraa med låten young dad..Och så tar vi oss en liten och garvar åt folk där ute, haha... nejdå så illa är det inte. Men har det trevligt ialf, har vart ute på nya eller nya o nya lekparken men dom håller fortfarande på att bygga mer, men d var kul ialf, fick åka och smutsa ner sig ett par ggr... vanessa åkte oxå rushkana det tyckte hon om...

gick hem laga lite käk, har inte behövt städa så mkt idag heller har ju så rena barn nu förtiden och duktiga som plockar efter sig...hehe.. pappa ringde och sa att han skulle avliva hans och frugans katt, och omständigheter är det ju bästa för marja bor i finland nu tills rättegången är klar och hon redan suttit 1 år, om det kommer sig att det blir 7 år så tyckte hon oxå att den skulle avlivas, får bara rätta kärleken av henne heheh, jag höll med pappa kan ju inte fixa nånting nytt och alla sladdar käkar den fast den e snart 8 år... fy inte min kopp te. synd men så är det.! Jag älskar djur, så länge de inte är mina så kan jag säga det istället.

S gjorde ett inlägg idag på sin blogg exakt 1 år sen http://flodde.blogspot.com/ gör lite reklam hahaha ikväll blir det körslaget,chips och cola, najs håller på marie fortfarande så klart!!! Hoppas dom kommer med nått bra idag igen!!

Inga kommentarer: