söndag 25 april 2010

Söndag!

Vi valde bästa att vara hemma igår, hörde att dom fått stänga vissa åk på grönan och att det varit svin kallt goodie goodie hihi, så vi valde att grilla igår och hänga i soffan det blev flintastek och rotfruktsgratäng med sallad, och massa filmer, till och med gamlingen som blue lagoon den är 30 år gammal men hur bra som helst. Har även grillat idag, fast det kunde varit varmare och sitta på balkongen och käka men det gjorde vi, satte massa kläder på ungarna och filtar så det gick smort. Nu har barnen badat och izzy ligger redan i sängs hon har vart och hälsat på farfar idag med S så har hon inte sovit middag... och vanessa gäspar för fullt. Tapetserat har jag även gjort här hemma men inte köket, jag tapetserade sovrummet drog ner det jag tapetserat då jag flyttade in och gjorde nytt passade bättre till sovrummet så köket får vänta tills i morgon om jag orkar handla. kommer upp bilder på det sen. Min lur har slutat funka =( Vanessa satt och dregla med den, så nu står det ogilltigt simkort men ibland fungerar den och så lägger den av, så i morrn om det finns ork till det med, handla nån mob som funkar så länge... nä nu ska jag ladda ner nån bra film kommer inte ett skit på tv idag.!So long!

Inga kommentarer: