onsdag 21 april 2010

Grodor

Tjollolo!

Igår efter mitt inlägg så blev det ingen film utan det blev en promenad ner på stan, till glada oxen solade lite grann, skönt och få lite färg, det var verkligen bra den där ultra Tan bara 18 minuter, oftast om det är 30 så ligger man o kollar på tiden är det klart snart, men nu gick det fort.. så när jag promenerade hem så tog jag en annan väg via djäkneberget, så står det avspärrät för bilarna och en skylt med en groda.. där det stog grodor på väg! jag trodde det var ett skämt först så medans jag gick på gåbanan så säg jag hur det låg döda grodor över hela vägen, fy fan va äckligt sen så hörde jag det prasla i buskarna och i gräset men vågade inte titta för då kanske den flyger i ansiktet på mig tänkte jag, utan jag ba gick o fort som fan så dom inte hinner visa sig jag skulle fått äckelrysningar..haha!men när jag gick dit var det sol, när jag kom ut så snöade det.. fan ska det ta och ge sig!!!SOL, är det vi vill ha eller hur?
Idag ska jag hjälpa bror och städa ur lägenheten och kanske hjälpa o packa också.
nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe här, ha egen tid med vanessa medans S är och tränar och izzy på dagis.. Hon Stog upp jätte länge igår utan att hålla i sig, ser så roligt ut!Haha. hej hej

Inga kommentarer: