måndag 12 april 2010

måndag kväll


Så tyst och skönt här hemma, barnen somnade efter badet det var som att knäppa på fingrarna o så sov dom samtidigt detsutom...

Var ute på lekparken idag.. dom är snart klara med att bygga om där, kommer bli riktigt najs för barnen. Vanessa satt mest med sin hink o spade och plockade småstenar in i hinken så sött!haha, men izabelle tyckte det var roligare o åka ruschkana på magen.. galning. Jag är inte så rädd för att hon ska göra sig illa jag låter henne i stället pröva själv hehe.

Nu har jag kastat köksbordet o stolarna åt helsike hehe, och ska inhandla nytt. Men så länge äter vi i vardagsrummet på matsalsbordet men det blir mkt tvätta golv efter barnen.

Och så har jag bestämt mig vilka tapeter jag ska ha i köket tycker dom är hur fina som helst, samtidigt så ska det köpas lite annat oxå nytt och fräscht:) gillar och pyssla o lägger gärna pengar på hemmet, för det är ju där man spenderar mesta av sin tid.

En väninna ska komma och hämta våran soffa i veckan, har knappt plats i källarn den har tagit all så skönt att bli av med den. Nu ska jag fortsätta och kolla på håkans bar på kanal 5, vilken pelle han är..

sen blir det CSI o krypa ner i sängen och sova!. Ha det gött!

Inga kommentarer: