onsdag 7 april 2010

Fan!

Vad dum jag är... beställde en laptop i går, som jag ska så klart hämta på posten, och så klart har jag ett ogilltigt legitimation... har ej fått den än på posten men kommer inom 1-3 arbsdagar.. Hur ska detta sluta? Hoppas att den kommer till Ica vallby så klurrar jag ut den.. men annars tar jag med mig min kära mamma som legitimerar mig oxå och samtidigt visar jag mitt.MÅSTE få ut den.. jaja.. blir trött på mig sj.. hoppas att det löser sig. Kan ju lova dom att det är sista gången dom får se mitt gamla leg :) hehe.
Sipprar kaffe, hade tänkt att gå o fika men annat kom emellan...
typiskt Bvc eller annat man inte räknat med att göra. nu får vanessa bli stor så slipper man ränna där nätt o jämt hehe.
Tvättar lite kläder, har ej behövt städa idag vilket är ett kors i taket rent o fint då mår man bra.=)
Tänkte sätta på lite käk som S får kolla till medans om jag får lov av bror min gå o hämta en hylla jag ska ha till barnensrum i från hans lya..Så inte alla leksaker ligger på golvet och i leklådor men dom åker väl ner allt ändå på golvet. så till vikken nytta?haha.
Kollade på Shutter island hel flippad film, men visste lite vad som skulle hända...somnade efter chips o cola hehehe.. så nä inte så bra som jag trodde såg slutet på den i morse...
Vill hitta nån gammal bra film som jag inte sett på länge.. tänkte ta Save the last dance den e ju så bra och mesig =).
Pussisslusk!

Inga kommentarer: