torsdag 22 april 2010

torsdag!

Vilket härligt väder vi har, gud vi måste vara lyckligt lottade... Snö i slutet av april.. Öh, jag gillar inte det!Hatade i morse att vakna till vitt och dystert ute, nu har jag tappat lusten med allt jag som hade energi som en fjortis!!Fan!Men har kikat som alla dagar varje dag på vädret det ska bli sol till helgen ialf..Lördag kväll är det klart sol!! Hahah www.klart.se brukar stämma den där.
Då blir det att grilla på lördag, ska inhandla en ny elgrill i morgon och eftersom det ska va piss väder så kan jag tapetsera hela freda kväll i köket=). I morgon blir det storhandling och allt annat småtjafs ska köpa nya skor till flickorna och kolla efter nya kläder. Vanessa har fått dagis plats sååå skönt!Fast det blir i augusti för dom har inskolnings stopp för det är ju sommar och då är dom inte på sin egna avdelning, så roligt att båda går i samma sen och skönt skönt... nu får man hålla tummarna att det inte kommer ta en evighet för att få jobb, har sökt massa redan får se, men många nej så måste d ju komma ett ja innan livet är slut?=). aja nu ska jag messa med jenny här.. KRaaaaaamis

Pssst - Tessi! Jag tror dom lever i lilla vattenpölen där, men fy fan d va kanske 30 st helt platta hahaha

Inga kommentarer: