söndag 18 april 2010

söndag

o, nu är det söndag igen, Igår var jag som sagt hemma hos pappa och hälsade på brorsan va oxå där, fikade, åt åkte lite runt med bilen till coop och så sen fick jag skjuts hem jag sa ju d! =).
Izabelle börjar bli piggare, hoppas hon är frisk på tisdag till dagis ialf. På fredag nästa vecka ska vi shoppa längtar att få nytt köksbord och stolar och få tapetsera mitt kök!!!Ska ha ett helt vanligt set med bord o stolar inge speciall.ialf sen så fyller ju lilltösen år hon ska ju ha hon oxå ha presenter! Men dom kommer hon nog inte heller få ha ifred för izzy e expert på att ta allting i från henne men ibland så är hon jätte snäll o gosig med henne, jobbigt det där med trots-2års trots? sen 3, 4 , 5 , 6, 7, 8, 9, -18?? hon är inget att leka med när hon blir arg och grinig hahah.. jag skulle kunna gå ute med henne i koppel hon skulle skrämma hela vallbys fjortis Snokar) "tuffing" hundar hahaha !Ja nu ska jag dricka upp kaffet här hemma och så ska jag börja tänka vad man ska göra idag, synd att izzy är sjuk annars skulle jag gärna gått på långpromenad, men vågar inte riskera att hon blir sjuk. Ha´t

Inga kommentarer: