torsdag 3 juni 2010

201 inlägget dåråå..

Idag har det varit en kanon dag! Först lämna av izzy på dagis sen bar det av till lögarängsbadet för resten av familjen!Hade jätte kul badade och lapa sol tills det var dags att hämta tjorven igen, Var en sväng med mamma och hälsa på bror min köpte jordgubbar och sånt som fattades hemma. Väl hemma blev det balkong häng med S och hans kompis Nicklas, jordgubbar, sol och lite skitsnack. Idag fick jag även sms av en vännina som ska ta med mig till The Studio den 18 :e ser fram emot det verkligen. =)). Så i morgon efter S har tagit sin examen och kommit hem så blir det för mig och izzy att tralla hem till henne och umgås, och även ta med mig lite kläder och så =))). Och så lärde jag m ig nått nytt idag av nicklas att när man tar studenten så behöver man inte ha alla betyg för det men då har du inte tagit examen =) hahaha, visste jag inte alls.. inte konstigt att alla som tagit studenten inte gör ett skit som mig som inte gjort det hahahaha, Ah det va kul d. Men har iallfall haft det i åtanken att kanske börja göra det för mig själv så har jag gjort det utan mössan =). Nä nu har vanessa sovit ganska länge och vaknade nu, det var tröttsamt att bada tyckte hon=) så hon tog en power nap på 2 timmar, så nu blir det en sen middag för henne sen blir det mera bad för få bort kloret=). Så nu kom killarna hem igen efter vart på affärn och handlat lite gött så hörs i morgon!

Inga kommentarer: