onsdag 30 juni 2010

onsdag med bilder uppdaterat!

Igår var det att åka ner på stan efter vi lämnat Izzy på dagis, vi båda skrev in oss på arbetsförmedlingen för S är klar med skolan och det har gått så bra =D, sen så tog vi oss en vända på parken i stan med lite picnic, det va mysigt. Sen var det redan dags att ta sig till dagis hämta izzy hem och packa badkläder och lite matsäck, och ta oss till lögarängsbadet, var där ända in på kvällen, för att avrunda den trevliga dagen blev det en pizza orkade inte ställa mig o laga mat i hettan det var ju 31 grader ute igår svin hett men det va bra det!! Idag inte så fint väder men det gör inget för idag var det en städ dag här hemma, och kanske se på nån film, Och så måste jag i väg o storhandla på ica maxi!.
Bränt har jag också gjort men men tållaaaaa ska man väl gö! =)))

Ps: Tessi Jag såg inte dig där!!!??? =(

1 kommentar:

Me sa...

såg inte dej heller :(
men jag hade våra saker vid ruschkanan låg o sola där.
vi får spendera nån annan dag där :O)