fredag 2 juli 2010

Fredag!

Igår var vi till festivalen o checkade in allt krims krams och så, det blev mkt gå, och fika och så köpte jag ett linne till mig själv och S kom med två stora hjärtballonger med my little ponnys på det gillade dom =). Idag så skulle vi till löga hade packat och allt men för att det blev ändrade planer angående barnvakt så istället för i morgon så går vi till cityfestivalen idag för det var ju bara bra för hoffmaestro spelar ju idag hade trott att det skulle vara på lördan!! Så good så good! Så vi tog oss till vallbymuseeum och kolla på samma djur som står i solen varje dag hahaa, och gjorde en picnic efter det så gick vi till lekparken tills det inte gick att sitta mer, hetare än hetast ute. Så nu ska jag ta och städa lite och dona göra mat och så, sen kommer lilla mamma och är barnvakt åt oss, så får vi gå ut och fläkta oss tills i morgon bitti!=)))om det nu är så men man brukar alltid träffa massa folk och haka me på efter kaka. hihi.
Får se om jag hinner blogga i morgon om jag är skakig hahaha, ska nog till Ikea och inhandla en ny säng till izzy, en svart smides liknande, och så en rumsavdelare/hylla till dom och massa annat joks, men bara kanske, får se om man pallar annars blir det på söndag. Ha en trevlig kväll! För dte vet jag att vi ska ha!!=))

1 kommentar:

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

kika in på bloggen och delta i tävlingen jag har i samarbete med bamba det är ett presentkort i potten med ett värde på 500kr att handla leksaker för ;)