tisdag 6 juli 2010

Tisdag!

Gud idag är det lite skönare väder för en gångskull men det kan ju bli sol i morgon igen tycker jag!=). vakna vid 6 i morse, av en pigg lärka izzy men hon somna på soffan lika snabbt sen så jag satt och kolla på en film jag beställt som jag kollat på ett par ggr men alltid ba halva hehe, sen så kom Janita på besök 8 i morse och fikade med oss så hon gick hem nyss hon, själv ska jag läsa min bok nu medans barnen leker så kan jag ligga i izzys säng och vila hehe. Får se om man åker en vända till Ikea idag igen, är så trött på persiennerna i sovrummet, fattar inte hur folk har tänkt när dom bott här innan jag ska ialf skruva ner skiten och köpa en mörkläggningsgardin man kan dra ner varje kväll. Aaa, ialf det va hett i går barnen va sjuka, och pricken över i:et var ju att grannen där uppe tvätta sina jävla turre mattor på balkongen och allt skit vatten kom på mina köksfönster!! + att grannen där nere fick all skit vatten på sina planterade salladshuven, han va inte glad och inte jag heller jag sa till turren att va fan gör du?...Jag vet inte sa hon som svar och förlaaat..man ba va fan vet du inte sj vad du gör. det har hänt 2 ggr på en vecka nu. Tycker att hon kan ju städa av mina fönster jag gör ju inte det för att det e roligt. URK! För såna grannar! aja, finns ju hökar överallt. Värst är det ju dom där balkong tittarna haha har tänkt att sätta upp en vägg här.. haha aja ha d!

Inga kommentarer: