torsdag 8 juli 2010

Torsdag

Och idag börjar raggarslemmen komma in i västerås.. haha, Har sett många garagepundare när jag va på hälla, självklart på ikea, men det fanns inte rätt storlek på draperierna jag ville ha, fanns inga i den storleken men hitta ju massa annat krafs sen blev det biltema med papsi och handla punka grejs haha till vagn hjulet så ska fixa den lilla punkan, tvätta vagnen sätta på plasten och skicka iväg den till bror, och samtidigt lämna allt annat som inte blivit använt, Gåstolen, bilbarnstolen och babygymmet.
Idag blir det grillning på balkongen, tanken va att ta med barnen till power meet och kolla in bilarna men får se hur det blir med det.
i morgon kommer pappa på besök och även borrar upp en hylla åt mig =). Jag hatar sj allt med borr, för är rädd att det ska gå åt helvete så står man där med massa hål i väggen haha.
ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Me sa...

tjena pullan....tror att vi går om varandra ganska ofta...hhahaha va oxå på hälla o ikea....hoppas grillningen gick bra, vi måste inhandla en...men just nu målar jag om mitt o emilio´s sovrum.