torsdag 15 juli 2010

Torsdag

Tjullellu!
Har fått erbjudande om lägenhet måste bara in med anställnings papper, då jag börjar jobba början i augusti, ska bli så skönt. men jag ska tacka nej till den lägenheten trivs här än så länge,=). Så nu har jag några veckor att lata mig på fortfarande sen jobba hårt hahahaha... sen den 20:e aug blir det inskolning av minsta tösen, som tur är kommer jag kunna gå med henne dit för det e på morgonen. =)) Dom får gå på samma avdelning tillsammans ialf ett halv år =) mina tjejor så roliga när dom går hand i hand här hemma o kramas men visst bråkar dom ju oxå =).Om leksaker oftast haha. Jag kolla på en film förrigår kväll den hette Brothers NI MÅSTE se den jag grät mig igenom hela filmen och jag brukar inte göra nått sånt men den va fasiken gooood!Kunde knappt sova för jag tänkte på den. Nu ska jag ta med mig Izabelle för egen tid och gå på äventyr så får vanessa stanna hemma med pappa. Vanessa kan sägä kissekaaatt, titta, täcke, kudde, tack, o massa annat skoj nu!Och izzy hon kan prata som en 3 åring o 4 åring säger folk ibland så d e kul o höra fast bebisen e 2 =) och så har hon börjat gå potta!

1 kommentar:

Me sa...

vart har du fått kneg nånstanns??
roligt att hon har börjar snacka lite smått....:O)
själv ligger jag halv dö här hemma....fy fasen vad varmt de e...duschar typ 4 gånger om dan...nu vet jag vad do menar med jobbigt att va med barn under sommaren...nu har jag iallafall fixat ute möbler så nu e de bara att kommer o fixa i solskenet..:O)