onsdag 28 juli 2010

Onsdag

Är rätt seg idag fast jag druckit ca 100 koppar kaffe, men jag mår hur bra som helst =). Var en sväng ner på stan idag med papper skit som ska in höger och vänster. Var en sväng till pappa och fikade med barnen oxå.

Blev bjuden på grillfest ikväll av en kompis men kunde inte, och hade ingen lust till det heller så får följa på en annan gång igen.

Vänninan fyllde år och det ska firas i helgen, får se om man jag fixar barnvakt eller hur det blir med det på lördag.

Jag ska ner på stan i morgon igen, sen kommer alexandra på besök henne har jag inte träffat på länge, hon varit i småland alldeles för länge tycker ja!!=) Har försökt att städa här hemma ska ta och göra det lite bättre när båda barnen sover istället.

Längtar till nästa vecka då man är tillbaka till vardagen och izabelle ska tillbaka till dagiset igen, Det blir inte mkt jag får se henne på morgonen sen 2 timmar sen går jag till jobbet och så sover hon nog redan när jag kommer hem =( men det går väl an..

jag har massor av bilder på cameran måste överföra till datan typ 800 från nu i sommar kommer komma upp lite grann, tycker det e tråkigt med bloggar som inte har bilder, och jag är en av dom som ALDRIG nästan sätter ut bilder... =) Men det ska ändras med den saken, men jag e väldigt privat när det gäller mina barn, jag är mamma men jag är miia oxå jag skulle aldrig presentera mig som tvåbarnsmamma, utan Miia och har två barn. Identitet! Chao.

Inga kommentarer: