lördag 31 juli 2010

Lördag

Igår var det tidigt vaknande alexandra sov här från torsdag till fredag, hon följde med mig och barnen för att skriva på kontraktet på lägenheten. sen gick ja o jobbade sen hem, la mig på soffan med barnen och tittade film, först kolla jag på cop out den va bra, sen i love you phillip morris den va inte bra, urk. Idag vaknade vi med tuppen här hemma, får se om bror kommer på kaffe lr om jag måste packa hela family hem till honom. Får se om man orkar. Vädret är inte det bästa heller, och jag älskar att gå, i småfall kan jag ta bussen med det e inte ofta. Mamma kom från finland i torsdags var och storhandla med henne och barnen, sen fick vi piroger och bröd och kakor från finland det e ju så gott. barnen fick hello kitty byxor kepsar tallrikar, så nu är jag trött på katten, det ska ju bara va hello kitty om izabelle får bestämma, så kul att vanessa kan oxå säga kissssekaat. haha. Ja ja, ska väl ta en sväng om här hemma med moppen nu oxå. Får även nycklarna redan den 25 oktober till nya lyan för då är renoveringen redan klar och den står ju tom, det var ju snällt så hinner jag städa ur här i lung och ro och inte samma dag som det skulle ha varit.hej hej

Inga kommentarer: