onsdag 4 augusti 2010

onsdag


Å, så trött jag är idag var jätte dålig i natt, trodde jag åkt på magsjuka... nu är det bättre fast väldigt trött. Tänkte slänga in ett inlägg innan jag går till jobbet om en timme..
i går så var Jenny & Sebbe här och var barnvakt åt flickorna medans jag var på jobbet, när jag kom hem gick vi och handla sen hem igen då slockna flickorna och jenny och sebbe gick hem.

Idag blev räkningar betalda för pengarna var försenade, tur att det var bara såna som det inte gör om det är några dagar försent.

I morgon ska jag fixa mitt leg som jag betalat i förväg idag, tydlingen så gör man så nuförtiden haha. Tur att man har folk som vet nya saker som man själv inte har koll på, 5 år e ganska lång tid o då går saker framåt hehe. Men ialf fixat sen.

På lördag ska vi till parken Zoo jag och barnen med mamma min, ska åka dit om det e fint väder gör inte så mkt om det regnar lite, sen blir det middag hos mamma.

nä nu ska jag runda av här, ha d bra!

2 kommentarer:

Angelica sa...

Ska du flytt? vart och varför,triva du inte på vallby*?

Me sa...

Tjena pullan jag dör snart här på andra sidan stan...hehehe
måste komma på kaffe nån dag men vet inte hur de jobbar...sms om du e ledig nåndag så kan man snacka lite små skit ;O)