onsdag 11 augusti 2010

Onsdag

Jahapp, då är det onsdag då, igår började izzy på dagis efter sitt lilla sommarlov, det var roligt tyckte hon ialf så d e ju bra, så jag tog med mig vanessa på stan en sväng o ordna med lite annat, handlade lite och åkte hem. petri kom förbi på en snabb fika innan det var dags att hämta izzy igen.. Nu räknar jag ner dagar här hemma till vanessa börjar dagis om 9 dagar!!Satt och tänkte.. gud vad ska jag göra då har ju hur mkt tid som helst att leka med =)) ska ta vara på det ialf, om jag inte får ett dagsjobb. Men innan det så ska jag njuta, kan kasta mig o sola i solarium, gå och strossa på stan utan att tänka, bara på mig sj hihihihi såå skönt. Sen är det kul att hämta dom för då har man hunnit sakna varandra =). Och så räknar jag ju självklart ner dagarna tills flytten det e väl si så där, 11 veckor kvar.. hihi. Fick ett sms av en gammal vän till mig Katti heter hon får se om man får barnvakt i helgen så kan vi dra klackarna i taket, och Malin får barnvakt.. det var länge sen man sågs skulle vara roligt att vara bara vi tre hihi, men blir det ingen utgång så får vi nöja oss me fika :)
Idag har jag tagit det bara lungt, myst med nessan när izzy va på dagis, och så har jag städat vilket var mindre tråkigt. Har frågat folk om dom fått inbjudan till klassfesten 2 ur min klass har fått det, ska se vilka som anmäler sig först på sidan innan jag sj anmäler mig själv, så det vore ju tråkigt om det bara var jag och alexandra som går hahaha. Men vi har väl lika kul för det kan jag tänka mig. Och så har jag bokat en kryssning, vi ska fira jennys födelsedag på en liten sväng med cinderella den 28:e ska bli kul, har inte åkt på kryssning sen jag först träffade S och det var ca: 4år sen... men jag har åkt med izabelle över till släktingar det tyckte hon var roligt =) och så fick hon basta massa satt i en hink i bastun för hon va ju ba 8 månader =) Men sov det gjorde hon efter åt. Skulle vilja ha en själv så skönt på somrarna oxå. Aja nu har jag pladdrat på. ska kasta mig i soffan och glo på teveee. Hejssvejs.

1 kommentar:

angelica sa...

Var ska ni ha klassträffen?