torsdag 26 augusti 2010

Handlat

Hej hopp!

I morse fick vi upp här 6.30 en halvtimme senare än annars när det e dagis, och för barnen vart sjuka så en halvtimme sovmorgon!Yeah! Alla e friska nu känns så bra!Pappa kom hit tidigt i morse så det var bara slänga in barnen i bilen och åka till ica maxi och storhandla, sen kom pappa upp med datan han byggt till mig o nu e den äntligen färdig stationär som e såå jävla snabb!!Nu får jag äntligen nytta av mitt stadsnät på 100mgb eller hur det stavas.. =D Men så kom jag på att jag har ju inget tangentbord, jag e en kastare kastar allt som jag för stunden inte vill ha, men finns ju billigt, men vill ändå ha schysst så det får vänta till löningen den 15e. =) Farsan satt och fika och snacka lite skit med mig, och så. sen så käka vi, så bakade jag o izzy piroger och bullar, fan va gott det blev!! Skryt.. haha.
Nu e klockan 19.30 barnen somna 18-19 sååå skönt 3dje dagen i rad samtidigt detsutom så härligt med tystnaden ! =) I morgon blir det stan men min bäästa jenny ska mötas och handlas och sen vidare till råby för lite fika, sen hem och mysa med barnen och städa innan mamma kommer på lördag :) jag e pedant men hon e ännu värre!
Nä nu ska jag snacka klart med mina kusiner på msn och sova! ha d!

Inga kommentarer: