måndag 23 augusti 2010

Sjuk

Ååå, så förkyld jag är, känns som jag är jätte jätte sjuk, fast det är en förkylning hehe men men ibland får man tycka synd om sig själv.
Har ej kunnat blogga för har ej kunnat komma in på sidan vet inte varför.
Har bara jobbat och inskolat vanessa under slutet av förra veckan, S kom i morse och hämtade barnen till dagis och för inskolning. Det går nog kanon.
I fredags var Jenny och sebbe här på Taco kväll det var kul och trevligt.
I lördags blev jag sjuk och är det fortfarande, Hoppas det har gått över till på lördag innan jag och jenny åker på kryssning men det tror jag =) Mamma kommer och är barnvakt från lördag till söndag :) Sen blir det lungt eftersom har jobbcentrum att gå till varje dag och barnen är på dagis hinner ju inte umgås med dom förutom på helgerna :) Men det känns skönt att inte bara sitta hemma. Men kan ju önska att jag får jobb snabbt. Och så börjar flytten närma sig, måste ju börja tänka på refrängen att fixa källarn och allt annat jag inte ska ha till källsortering osv, men orkar inte ta det nu =). I morgon efter vanessas lilla inskolning så ska jag till stan och möta Tessi på en snabb fika och så klart hennes bebis i magen =) Kommer bli så kul när man inte träffats på länge.
Nä nu lite mer alvedon o lite kaffe och önska att hostan försvinner jobbigt som f-n. Ha det bra!

1 kommentar:

Angelica sa...

Ja,jag har fått anmälan till klassfesten.
Vte bara inte om jag ska gå..ska du?!