onsdag 25 augusti 2010

Onsdag

jahapp, denna eviga klagande över min sjukdom = feber haha, nä ska inte klaga.. men ögonen åker igen och snurrar i huvet, barnen har oxå blivit sjuka så det var det tråkigaste och inte det coolaste som kunde hända, för nu blir det glapp i inskolningen för vanessa =( Det tycker jag är synd. Och på måndag börjar jag på jobbcentrum så det blir S som får komma hit varje morgon och hämta barnen och inskola vanessa hela nästa vecka. Men hon har gjort framsteg när S har varit där med henne senaste två dagarna. Hon klänger sig fast i mina ben lilla tösen när jag varit med.. :( ja ja men hoppas det börjar rulla snart då. Igår var jag ner på stan och träffade tessi det blev mkt gå runt och mcdonalds så klart, va kallsvettig hela dagen skit jobbigt sen så bokade jag tid för tatuering som jag ska göra den 17:e september kommer bli kul =).
jag har inte gjort så mkt idag förrutom att kolla på alla köpta disney filmer som vi inte hunnit se, så nu ligger vanessa och sover ialf, izabelle har ätit bra med mat idag så det börjar bli kanske lite bättre. Sen har jag bara suttit vid datan o kollat runt. och så tvättar jag kläder och alla påslakan o allt, det luktar feber här. fy.
Mamma e så snäll att hon är o handlar för mig idag, så får ta storhandlingen på fredag i stället, o så byter hon in vanessas nya skor för dom var alldeles för små.
Ha d!

Inga kommentarer: