tisdag 31 augusti 2010

getingar!!

Har dödat getingar i massa kanske 15 stycken på bara en vecka, asså vart kommer dom ifrån äckel kryp!Just nu sitter jag ensam hemma och väntar på att telefonen ska ringa när jag ska hämta vanessa från dagis, vet ju inte vad man ska hinna med eller inte hinna med. Börjar på JC på måndag istället, går ju inte lita på folk att ta sitt ansvar, gud så jag hatar sånna människor som väller i sig i sin självömkan, ja så länge detta går bra så, känner att det e bäst att inskola henne själv klart och sen börja med mitt eget efter det. O så längtar jag till min nya tattoo och självklart min flytt!!! =D
och så ska jag handla ett par byxor till izzy som Mamma J har gjort, det kommer komma bild på dom när affären e klar :)
Nä nu orkar jag inte blogga mer..
//KRÄÄM//

Inga kommentarer: