fredag 3 september 2010

Packa!

Tjohoo, barnen är på dagis, vanessa började gråta :( Men jag titta genom fönstret i smyg sen så hade det gått över, då kunde jag gå utan att känna mig dum :) hehe. Izabelle tar hand om henne hon =).
Har packat sånt som jag inte kommer använda som stått i skåp, och rensat kastat massa skräp. Det är ju faktiskt nästa månad jag flyttar :) Känns bra fast jag kommer sakna den här lägenheten oxå, det e ju faktiskt första åren som firats här. vanessas 1 års dag och izabelles 2 års dag.. hehe. Sen blir det slut flyttat Izabelle har bott på 3 olika ställen på 2-3 års tid i såfall nu. Men vi kommer nog trivas som handen i handsken där på nya, det e ju där jag växte upp älskar det stället!.
Men känns att allt jobb i den här lägenheten är gjort för mödan, så ska nån annan ta del av det i stället :/ Buhuuuuu..
Här tapetserade jag sovrummet, för andra ggr.. haha innan var det typ grisfärgat sen vitt med silvriga blommor..sen vart det svart hehe

o golvet kommer jag sakna :/


o det första jag gjorde va o tapetsera hallen det tog säkert en vecka



Men men glad o säga hejjj då.. hahaha!
O så om 2 veckor blir min tatuering av, det kommer bild sen när jag gjort den :) Sen ska jag boka om jag inte tyckte det gjorde allt för ont, en tid till, för andra armen..fast det måste ju göras hur jag än inte vill, vanessa får ju inte bli glömd hihihi.
aja.. bloggtorka förstår ni hej hej!

1 kommentar:

Johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Hade bytit lägenhet med dig om det inte vore för att det inte ligger på mitt område :P