lördag 4 september 2010

Lördag

Jahapp, nu ligger barnen och sover efter bad och kvällsmat, S kom i morse och skulle spendera tid med barnen så vi gick till mimer festen på rocklunda och kollade runt, åt tårta och drack saft och kollade på uppträdande av idol-ola, och tjatter av sofie-propp lr vad hon kallas för programledaren.
Sen så gick vi hem och åt mat, S stack hem till sig.. och så har kvällen ba rullat på har suttit och lekt lego med barnen o så vips så vart det kväll den här dan har gått fort. I morgon blir det kanske om vädret tillåter för mig jenny och barnen att ta en promenad till önstafesten lr vad det heter, ska kolla på jennys lilla idol som ska uppträda på dagen. O sen så börjar vardagen igen då.. långa timmar på dagis blir det för barnen 8-16 varje dag :/ men men jag får göra nå kul med dom på helgerna =).
nä nu ska jag kika in mitt farmville, jag hatar att vara beroende av :) Peace.
Ps: O njuta av min egen tid självklart med en bra film o massa gott... fy va fet man börjar bli (:

Inga kommentarer: