måndag 27 september 2010

shoppat

lite prylar åt mig själv.. lite leksaker o leka med :)




och så blev det en samsung touch telefon det var verkligen nödvändigaste, min gamla lur har legat i moppvatten och den har varit me om mkt hehe.
Sååå i morgon ska jag börja första dagen på utbildningen för jobbet jag fått... jag börjar känna mig helt tung i huvudet o svin ont i halsen, men det e bara o bita sig i läppen faaan faaan säger jag bara, för mlt flyt, och så nu har vanessa fått ögoninflammation från izabelle, men izabelle e frisk nu ialf, det har varit massor av olika sjukdomar i snart 3 veckor, hoppas det släpper sig helt efter vanessa blir frisk. :( Känns deprimerande att va inne hela dagarna... :( men i morgon kommer S på morgonen o är med vanessa. Så inte jag blir av med nya jobbet inte så bra o vara borta direkt hur skulle det se ut...
men, men..
Och så flytten o allt känns som det kunde väntaaa.. så mkt just nu. och så dagis kommer vara så längt borta jag måste planera allt, jag har satt dom på kön till råby ialf, så men sen e det ju 2 månaders uppsägningstid på detta det tycker jag e så jävla dumt. barnen kommer jag inte träffa mycket från 7.30 - 17.30 kommer dom vara på dagis.. :( Sen är det nästan sova tid när jag hämtar dom.. men men på helgerna får mna hitta på nått kul i såfall.. uusssh va deprimerad jag känner mig idag, har väl varit på topp för länge. Nä snart hämta izzy på dagis och sen hem raka vägen och chilledilla!.

Inga kommentarer: