torsdag 23 september 2010

Har haft en bloggtorka


lr.. har tänkt att skriva men inte blivit av på nå konstigt sätt, nu har det hänt massa ialf, jag började ju på JC för 3 veckor sen, Och efter 3 intervjuer så fick jag jobb! Allt börjar falla på plats så bra, men jag e lite rädd att det har gått så bra med allt att nåt ska hända, allt gott har nå ont med sig, men i mitt fall tycker jag själv att det ska vara allt ont har nått gott med sig. Nu kanske det e min tid att få det gott! =).
Träffade Johanna härom veckan, fick byxorna jag beställde åt izabelle, bild kommer senare :)
Jag va som sagt på intervjun i går och fick jobbet ser fram emot att börja göra nånting som drar in pengar och vad gör man inte om man har barn att försörja ta allt som finns att få tycker ja!.
Tycker det är så Not cool och sitta hemma om man inte har en anledning till det. Soffhänga kan man göra på helgerna och på kvällarna om man har tid till det :)
Satt och köpte presenter till mig igår, det vart blev en Touch mobil och en 24 tums skärm till min stationära, den som e nu får jag ont i ögonen av, och jobbigt och sitta vid laptopen jämt.
Idag kommer mamma med mer kartonger! det e bra det hehe, och så ska jag hämta ut en hello kitty spis till barnen på posten, va ju så fin.. hehe :)
Jaja, kommer ej på mer och skriva av mig nu. Hörs!

1 kommentar:

Me sa...

vilken fin spis...super söt ju