söndag 4 juli 2010

Söndag

Så nu har helgen avklarad, fredag cityfetivalen och hade jätte trevligt med S och så träffade vi på hans gamla vänner från sala. Det var en kul och ganska lugn kväll gick väl hem vid en halv 3 på natten och innan det så satte vi oss på gräsmattan vid svartån o mosa in mcdonkan i stora lass.=) I går var det ingen vidare dag hehe fast jag var piggare än S så jag tog med mig izzy till lekparken o spendera lite tid där med henne, sen när vi kom hem så var hon i högfeber, och vanessa med så det var bara att ta det.. idag är det feber fortfarande här, urk, hoppas att de blir bättre snart jobbigt när det är så varmt oxå blåser ingenstans fast alla fönster och dörrar är öppna.
Jag sitter och väntar på att pappa ska komma och plocka upp mig så ska vi åka till Ikea =).Sen hem igen och blåsa luft på barnen hehe.

Inga kommentarer: