fredag 16 juli 2010

Fredag.

I går va pappa min här hela dagen o fixa med min stationära, men ialf så är den nya super bra och snabb hahaha. den andra small, det va så mkt skit på den. Jag ska på onsdag kolla på lägenheten på mina kära hemtrakter, och så idag skicka jag in ansökan till skolan, hoppas jag får börja redan i september. KUL!. Ska kolla på lägenheten ialf kan inte skada, vallby suger kuk, det tvättas mattor på balkongen så mina fönster e skit d läcker från badrummet över oss och mimer horan skakar på huvet som att det vore vanligt, aiiigth trött på stället nu. Men jag tänker inte ta d första bästa, kollar även på lägenheten på blocket om man skulle kanske ta och köpa en istället, pappa lovade komma och bygga en bastu i den isånt fall då kan ja bo i eget vore sweeaaat. Skulle jag ha ett bolag så skulle jag fan jobba för det! Sorry, har en mindre bra dag idag för att det rinner vatten från turrarna, och nej jag e inte rasist jag bara hatar folk som tror att dom äger stället!

Inga kommentarer: