tisdag 15 juni 2010

hmm

ska vi se vad man gjort, i helgen var jag med Alexandra och jenny på råby en runda. Sen hem till davíd och raulotito haha, hade jätte kul sjöng karaoeke och så. I går hände det inte så mkt satt mest hemma och tog det lungt, Jo var även en snabb sväng med brors saker hem till dom, magen växer på tjejen där, och mamma sa att det kommer nog bli en tös, hon brukar ha ganska rätt på nå konstigt vis. Sitter med färg i håret, klockan e halv nio på kvällen ja det e ju då man hinner med sig själv som sagt. Var en vända ner på stan oxå. Alexandra var här och fikade sen bara tagit itu här hemma med städ och leka med barnen. I morgon ska jag hem till natjuska och fika, och på fredag ska vi ju till The studio, Ska bli så kul! Nån som vet vad det blir för väder i helgen? Prinsessan ska ju gifta sig på lördag så för önska ett tomt löga på lördag om det blir fint väder hahaha. Dom har ju blåst upp det där bröllopet alldeles för mkt om jag får säga min mening, känner ju inte ens dom vem fan vill fira det, dom har inte gjort mig nått bra för att vara ansikte utåt sverige.. Vad har dom gjort för dig?=)

Kjam kjam Ps: Mitt sluta röka började idag, har plåster på armen och hoppas hoppas jag har självdiciplin nu! 1 dag utan ialf hehe.. men ska köra stenhårt på det här nu. =)

Inga kommentarer: