måndag 28 juni 2010

Härlig

Helg det var! Åkte till stugan vi hyrt i torsdags, Och kom hem igår. Första dagen badade vi med barnen och var ute hela dagen och satt sent till på kvällen när barnen sov det trevligt. På fredagen midsommar afton blev oxå morgonen med bad, sedan kom alexandra och gjorde en midsommarmiddag till efterrätten kom även tommy och hans tjej ut dit med hennes 2 barn, så dom fick bada och tjoaa, izabelle lekte med denice ut i lekparken tills hon storkna. Det blev massor av sol bad skratt och kanske lite bränna på allt det och lite kall öl hehe. Igår var vi ganska så slut när vi kom hem så det ända jag gjorde var att åka och handla på ica maxi med pappa min, och senare var vi ut med barnen i lekparken. Som även idag har vi varit ute o ätit glass och så fick jag en fin present, utan andledning det var ju snällt ett fint hjärte halsband av guld. =)) <3.
I morgon sker det lite tråkigare saker ska in på arbetsförmedlingen och skriva in mig! Ja mina mammadagar är slut! Har satt mig på vikarie listan nu får vi hoppas att folk blir sjuka, mer jobb åt mig! På Lördag så har vi barnvakt så ska vi på Vattendraget ska bli kul, bra band som spelar då, därför just lördag!=) Ha det! Kommer foton sen på våran midsommar, I massor!!=)

Inga kommentarer: